موثر ترين روشهاي تبليغات در فضاي مجازي
حتما به دنبال موثرترين تبليغ تا اينجا آمديد! در ذهنتان سوالهاي فراواني در خصوص موثرترين روشهاي تبليغاتي در اينترنت هست. مي خواهيد بدانيد بهترين روشهاي تبليغات اينترنتي كدامند و بايد كدام را انتخاب كنيد؟ بايد از همين اول بگويم كه بهترين روش يا موثرترين روش وجود ندارد! اين افسانه است! براي هر برند و كسب و كاري با توجه به موضوع فعاليتش بهترين روش فرق مي كند. اينكه شما بايد چه روشي را انتخاب كنيد بر مي گردد به فاكتورهايي همچون گذشته تبليغاتي، حال، و اهدافي كه در آينده به دنبال آن هستيد. حركت رقيبان و طرز تفكر مشتريان بالقوه نيز در انتخاب رسانه و روش تبليغاتي موثر است. در اين مطلب ما قصد داريم تمامي اين موارد را بررسي كنيم.
اهميت اينترنت و تبليغات اينترنتي
تبليغات اينترنتي در زندگي روزمره ما نفوذ كرده بطوريكه هر سايت پربازديدي را باز مي كني تبليغات جر اصلي آن سايت به حساب مي آيد. وقتي يك سايت ورزشي را باز مي كني بنر هاي تبليغاتي چشمت را اذيت مي كند، وقتي در يك مجله علمي وارد مي شوي نيز اينگونه است. روزنامه ها، فضاهاي خالي شهر به جاي دادن اميد و ايجاد فضاهاي سبز پر شده است از فضاي تبليغاتي و اين در حالي است كه افزايش اين فضاها چالش هايي را هم براي مردم، و هم براي برندها ايجاد كرده است.
جايگاه برند شما در اينترنت كجاست؟ چگونه دانلود تلگرام ضد فيلتر داشته باشيم ؟
چالش اصلي اين است كه چطور و چگونه وارد دنياي تبليغات شويم تا هم هزينه اي كه مي كنيم به برندينگ ما كمك كند و هم به افزايش فروش و مشتري… البته لازم به ذكر است كه نوشتن يك نسخه براي همه بيماران درست نيست! هر برندي و كسب و كاري با توجه به گذشته، وضعيت حال و اهدافي كه در آينده دنبال مي كند بايد برنامه تبليغاتي متفاوتي را براي خود ترسيم نمايد. قصد ما در اين مقاله نمايش مسير كلي به تمامي كسب و كارها و برند هاست كه بايد از كجا شروع كنند. در اين مسير اول به معرفي موثرين روشهاي تبليغاتي در اينترنت مي پردازيم.
بازار تبليغات اينترنتي
در دنياي امروز، براي هيچ كشوري، پيشرفت علمي قابل توجهي را بدون وجود اينترنت نمي توان تصور كرد و به همين دليل هم هست كه سرعت اتصال به اينترنت در دانشگاه ها در اعتبار آنها يك فاكتور مثبت در نظر گرفته مي شود. حال گرايش بيش از پيش نسل جديد به اينترنت را هم به آن اضافه كنيد مي بينيد كه استفاده كنندگان از اينترنت روز به روز در حال افزايش هستند.
بازار تبليغات اينترنتي هر روز داغتر مي شود
هر جا كه مخاطب افزايش مي بايد طبيعتا بازار پر سود تبليغات هم وارد ميدان مي شود بازاري كه هنوز در ايران خيلي جدي گرفته نشده است ولي با توجه به مزاياي آن بسيار جذاب است.تلگرام ضد فيلتر چگونه عمل ميكند ؟
همه از اينترنت استفاده مي كنند! شما چطور؟!
كاربران اينترنتي ديگر فقط نوجوان و جوانان نيستند بلكه فعالين بازار و سرمايه گذاراني كه سرمايه هاي كلاني هم در اختيار دارند را هم شامل مي شوند. الان ديگر مادرها و پدرها و حتي پدربزرگها و مادر بزرگها به دنياي اينترنتي وارد شده اند. كساني كه مي توانند يك مشتري پر سود باشند از اينترنت براي كار هاي روزمره خود استفاده مي كنند. نسلي كه در زمان تحصيل با اينترنت آشنا شد اكنون وارد بازار كار شده است و درصد قابل توجهي از سرمايه هاي كشور را در دست دارد.
زندگي گره خورده به اينترنت
در حال حاضر چك كردن قيمت هر چيزي از طريق اينترنت آسان است. دنبال كردن آخرين اخبار جهان، ديدن خلاصه بازي فوتبالي كه ديشب خسته بوديد و خوابتان برد، ديدن فيلمي نوستالژي يا يك كارتون قديمي، گوش دادن به آهنگي كه به شما آرامش مي دهد و… همه از طريق اينترنت امكان پذير شده است.
ما همه چيز را در اينترنت جستجو مي كنيم
حتي متخصصين وقتي مي خواهند يك منبع سريع براي پرسش خود بيابند اولين چيزي كه به خاطرشان مي رسد جستجو در گوگل است.
دنياي مجازي ما
ما انسانها به صورت ناخودآگاه دنياي جديدي به نام فضاي مجازي درست كرديم كه بنابر آمارها تقريبا نصف زمان خود را در آن مي گذرانيم. حالا كه همچين فضايي در دسترس است برند ها و كسب و كارهاي مختلف به فكر اين مي افتند كه چگونه در اينترنت حضور داشته باشند؟ از چه ابزارهايي براي حضور و تبليغ در اين فضاي مجازي استفاده كنند.
- یکشنبه ۰۳ اسفند ۹۹ | ۱۱:۵۵
- ۱۹ بازديد
- ۰ نظر